Frans-en-Jolanda-Edinburgh-2011.reismee.nl

Edinburgh vluchten en hotel geboekt

Ik heb deze week voor het carnavalsweekend in 2011 een weekendje weg geboekt, we gaannaar Edinburgh

Laughing

Edinburgh Castle

We vliegen met Easyjet:

Amsterdam - Edinburgh 3 maart om 10:20 uur, aankomst plaatselijke tijd 10: 50 uur

Edinburgh - Amsterdam 7 maart om 07:15 uur, aankomst plaatselijke tijd 09:45 uur

Voor de vluchten hebbenwe voor 2 personen € 158,12 betaald. Ik heb via Priceline bidding (name your own price) een hotel geboekt, het is het4* Novotel Edinburghin het centrum geworden. Hiervoor hebben we in totaal € 314,00 betaald. Tripadvisor spreekt er redelijk goed over, ik zal het hotel eens mailen voor een kingsize bed en vragen of het ontbijt erbij zit. Nog een week of 10 wachten en dan kunnen we voor de eerste keer voet aan Schotse wal zetten. We kijken al uit naar de gezelligheid, de mooie gebouwen en de prachtige natuur.

The North Side of the Grassmarket - November 2007

tante Im

Ha Jolanda en Frans,
Schotland lijkt me ook heel mooi wat natuur betreft. Nu hebben jullie al gauw weer iets leuks in het vooruitzicht! En straks in mei naar Hastings, maar dan met ons zessen! Maar dat wordt zeker gezellig!Groetjes, ome Ton,tante Im.