Frans-en-Jolanda-Edinburgh-2011.reismee.nl

Edinburgh pass gekocht en parkeerplaats geregeld

Vandaag heb ik een parkeerplaats gereserveerd via Schiphol Smart Parking. Ik had een mail gekregen waar we 10% korting mee kregen omdat we er vorig jaar ook geparkeerd hebben. Voor € 38,00 kunnen we van 3 tot en met 7 maart parkeren op P3.

Verder heb ik online 2 'Edinburgh Passes' gekocht via de website Edinburgh Pass. Ik had gelezen dat je met deze pas bij veel bezienswaardigheden gratis binnen kunt. Tot en met 31 januari 2011 kun je met een actiecode 15% korting krijgen op de passen, dus heb ik deze alvast aangeschaft. We kunnen ze dan als we op het vliegveld aankomen daar afhalen, dat is wel erg handig geregeld.

De pas kost voor 3 dagen ongeveer € 50,00 per persoon. Je krijgt er een Airlink ticket bij waarmee je gratis met de bus naar het centrum kunt en terug, normaal kost dat £ 6,00. En kun je onder andere bij de volgende attracties gratis terecht:

Álle attracties die je met de pas kunt bezoeken vind via deze link. Nu nog 39 dagen wachten voordat het zover is...

Frown

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!